سرخط خبرها

لژیونرهای ایرانی به دنبال تحقق رویاها در فوتبال اروپا| ۵۰۰‌میلیارد تومان برای ۳ انتقال!

  • کد خبر: ۹۵۹۶۰
  • ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
لژیونرهای ایرانی به دنبال تحقق رویاها در فوتبال اروپا| ۵۰۰‌میلیارد تومان برای ۳ انتقال!
سردار آزمون، امیر عابدزاده و اللهیار صیاد‌منش، بازار زمستان لژیونر‌ها را داغ می‌کنند؟

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ به نظر می‌رسد انتظار برای مشخص‌شدن مقصد بعدی سردار آزمون، تنها‌انتقال جذاب زمستانی برای علاقه‌مندان به فوتبال در ایران نخواهد بود؛ چرا‌که اکنون برخی از رسانه‌های اسپانیایی از علاقه باشگاه سویا به جذب فوری امیر عابدزاده خبر می‌دهند. پیشنهاد رسمی باشگاه هال‌سیتی برای جذب اللهیار صیاد‌منش هم دیگر‌اتفاق جذاب بازار برای هواداران ایرانی محسوب می‌شود. براساس مطالب منتشر‌شده در رسانه‌های اروپایی، مبلغ هزینه‌شده احتمالی برای این ۳ بازیکن چیزی نزدیک به ۱۵‌میلیون یورو معادل تقریبی ۵۰۰‌میلیارد تومان خواهد بود!

رؤیای لالیگایی عابدزاده

رسانه‌های اسپانیایی خبر می‌دهند که باشگاه سویا اسپانیا به‌دنبال جذب امیر عابدزاده، سنگربان ایرانی پونفرادینا‌ست. حضور یاسین بونو، گلر مراکشی، به‌همراه تیم ملی کشورش در جام ملت‌های آفریقا و ابتلای مارکو دمیتروویچ، دروازه‌بان صربستانی، به ویروس کرونا سبب شده است تا مدیران سویا در‌پی یک انتقال سریع برای انتخاب یک سنگربان مطمئن درون دروازه تیمشان باشند و رسانه‌های محلی گزارش می‌دهند که رامون مونچی، مدیر ورزشی این تیم، دست‌به‌کار شده و برای دیدن عابدزاده به تمرینات پونفرادینا نیز سر زده است.

وب‌سایت infobierzo با اعلام این خبر در گزارشی نوشته است: اینکه امیر عابدزاده، دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا، فصل فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کند، یک چیز مشخص است و همین‌مسئله باعث شده تا سویا به جذب او علاقه‌مند شود. برخی خبرنگاران محلی مدعی شده‌اند که مونچی در روز‌های گذشته به‌همراه یک شخص دیگر در تمرینات پونفرادینا حاضر شده است تا عملکرد عابدزاده را از نزدیک مشاهده کند.

به نظر می‌رسد آن‌ها برای جذب سریع سنگربان تیم ملی به قطعیت رسیده‌اند و این باشگاه حتی حاضر است تا مبلغ سه‌و نیم‌میلیون یورو نیز برای این انتقال به پونفرادینا بپردازد. کریستین وایخو، خبرنگار اسپانیایی، deporteslasexta با اعلام این خبر مدعی شد که مدیر ورزشی سویا صبح روز گذشته برای آخرین ارزیابی‌ها از سنگربان ایرانی بیست‌وهشت‌ساله راهی شهر پومفرادا شده تا رایزنی‌های ابتدایی را در‌این‌باره داشته باشد.

به‌هر‌شکل دروازه سویا در وضعیتی بحرانی قرار دارد. این تیم ۲ گلر اصلی‌اش را تا چند هفته در اختیار ندارد و باید دید مذاکرات با پونفرادینا به چه شکلی پیش خواهد رفت. نکته جالب درباره عابدزاده این است که او از سال جدید میلادی و به‌خاطر حضور و سابقه چند‌ساله در فوتبال اروپا، می‌تواند از پاسپورت اروپایی استفاده کند و این مسئله نیز انتقال او به تیم‌های اروپایی و استفاده‌نکردن از سهمیه بازیکنان خارجی را تسهیل می‌کند.

پیشنهاد پنج‌میلیون‌یورویی یووه به سردار

نشریه توتو اسپورت ایتالیا خبر داد پیشنهاد پنج میلیون‌یورویی باشگاه یوونتوس برای جذب سردار آزمون آماده است. توتو اسپورت ایتالیا مدعی شد یکی از اهداف نقل و‌انتقالاتی باشگاه یوونتوس، دوسان ولاهوویچ، مهاجم تیم فیورنتینا‌ست. به نوشته این رسانه، رئیس باشگاه فیورنتینا از‌یک‌طرف به‌دنبال به‌حداکثر‌رساندن تأثیر اقتصادی فروش این بازیکن است و از سوی‌دیگر قصد ندارد با دادن ولاهوویچ به یوونتوس، رقیبش را تقویت کند. برای ژانویه مهاجم دیگری برای پیوستن به یوونتوس وجود دارد.

اخبار در حال انتشار هستند و نامی که بسیار قوی‌تر به میدان بازگشته، نام سردار آزمون، مهاجم بیست‌وهفت‌ساله زنیت‌سن‌پترزبورگ است که قراردادش در ۳۰‌ژوئن به پایان می‌رسد. در جریان جلسات متعدد در ۱۰ روز گذشته، به نظر می‌رسد نام او بر روی دیگران نقش بسته است و پیشنهادی پنج‌میلیون‌یورویی برای زنیت آماده شده است. ضمن اینکه لیون نیز این مهاجم ایرانی را می‌خواهد. جذب یک مهاجم مرکزی، گزینه ایدئالی برای آلگری است و آزمون نامی است که با توجه به شرایط می‌توان از آن استقبال کرد. یوونتوس می‌تواند ۵‌میلیون یورو یا کمتر روی او سرمایه‌گذاری کند که چیزی مانند یک عملیات بزرگ تابستانی است.

زوم هال‌سیتی روی صیادمنش

باشگاه هال‌سیتی برای جذب ۲ بازیکن فنرباغچه مبلغ ۱۲‌میلیون یورو تدارک دید. سایت «کوبوکا اسپورت» ترکیه خبر داد باشگاه هال‌سیتی عزم خود را جزم کرده تا ۲ بازیکن فنرباغچه را جذب کند. پیش‌از‌این گفته شد باشگاه فنرباغچه مبلغ ۵‌میلیون یورو را برای فروش مهاجم ایرانی‌اش در نظر گرفته، ولی روز گذشته از افزایش این مبلغ به ۶‌میلیون یورو خبر داده شد. البته باشگاه هال‌سیتی تنها‌مشتری صیادمنش نیست، بلکه باشگاه اندرلخت بلژیک نیز خواهان جذب این مهاجم بیست‌ساله ایرانی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->